Frequently Asked Questions
Onze klantenservice is bereikbaar via mail klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl, en tijdens openingstijden van onze winkel. We streven ernaar je vragen binnen twee werkdagen af te handelen.
Maandag: 11.00 - 18.00 uur Dinsdag: 9.30 - 18.00 uur Woensdag: 9.30 - 18.00 uur Donderdag: 9.30 - 21.00 uur Vrijdag: 9.30 - 18.00 uur Zaterdag 9.30 - 18.00 uur Zondag: 12.00 - 17.00 uur
Je kunt een bestelling plaatsen door artikelen van een boekenlijst in je winkelmand te doen. Door op de knop “Bestellen” te klikken plaats je de artikelen in je winkelmand. Log in of maak een account aan en handel de bestelling verder af door je gegevens in te voeren en te betalen.
Dat kan gebeuren, geen probleem. In je account kun je bij “Mijn bestellingen” één of meer boeken van je bestelling annuleren. Het geld dat je al betaald hebt storten we binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Heb je het boek al afgehaald? Dan kun je het binnen twee weken terugbrengen in onze winkel. Je krijgt het geld dan retour. Dit geldt overigens niet voor boeken met een activeringscode. Deze kunnen alleen geretourneerd worden als de code nog niet geactiveerd is. Als de boeken niet meer geseald zijn kunnen ze niet meer worden geretourneerd.
Als je iets vergeten bent kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Je krijgt na je bestelling een orderbevestiging van ons in je mail. Op een later moment kun je altijd inloggen om je besteloverzicht op te roepen. Als je geen orderbevestiging krijgt, neem dan contact op met klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl, dan kijken wij na wat er aan de hand is.
Nee, het is niet mogelijk om tweedehands boeken te bestellen, alle boeken die je bij ons bestelt zijn nieuwe exemplaren.
Ja, dat kan. In je account kun je bij “Mijn bestelling” één of meer boeken van je bestelling annuleren. Het geld dat je betaald hebt storten we binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Je betaalt met iDEAL als je je bestelling afrondt. Je kunt ook met Visa en Mastercard betalen en Duitse studenten kunnen ook Sofort gebruiken.
Als er iets niet goed gaat met iDEAL krijg je daar een melding van en vragen we om het nogmaals te proberen of om een andere betaalmethode te kiezen. Je bestelling is pas definitief na betaling.
Op het moment dat je boeken binnen zijn kun je in je account een factuur terugvinden van de boeken die besteld en geleverd zijn.
We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Je krijgt een e-mail als de boeken voor je klaarliggen. Bij het afhalen in de winkel vragen we je om je te legitimeren. Als je studievereniging ervoor kiest om de boeken op de kamer van je studievereniging te laten leveren, spreken we daarvoor een datum af met je vereniging. Je krijgt dan via je vereniging te horen wanneer je je boeken daar kunt afhalen.
Als een boek toch niet leverbaar is of als de levertijd vertraagd is passen we de levertijd aan op de site. Mocht er een langdurig leverprobleem zijn voor een boek dan gaan we in overleg met je studievereniging zodat zij het met de docent kunnen opnemen. In dat geval nemen we ook contact met je op via de mail.
Het kan zijn dat niet alle boeken van dezelfde leverancier komen, of een andere verschijningsdatum hebben. We proberen de informatie op de site zo actueel mogelijk te houden. Voor vragen kun je altijd een mail sturen naar klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl
Er zijn drie mogelijkheden om je boeken te laten leveren: afhalen in de winkel, afhalen op de bestuurskamer of verzenden. In dat laatste geval betaal je verzendkosten.
Je mag boeken binnen twee weken terugbrengen naar de winkel. Je mag boeken nooit retourneren in de laatste week voor het tentamen en als de periode is afgelopen. Boeken voorzien van een code worden alleen retour genomen als het boek nog geseald is en de code niet is geactiveerd. Je kunt boeken ook, op eigen kosten, terugsturen naar: Dekker v.d. Vegt, Afdeling Studieboeken, Marikenstraat 29, 6511 PX Nijmegen. Graag een kopie van je factuur bijvoegen. Als we de boeken in goede staat ontvangen wordt het geld teruggestort op je rekening.
Ga naar “Mijn Account” pagina en kies daar voor “Wachtwoord vergeten”
Nee, op de site worden de boeken per semester toegevoegd en kun je dus per semester bestellen.
Als lid van de studievereniging van jouw studie krijg je op Nederlandstalige boeken gedurende de bestelperiode 10% korting. De bestelperiode begint ongeveer vier weken voor de start van de nieuwe periode. Buiten de bestelperiode om kun je ook bestellen, je krijgt dan bij het tegelijk aanschaffen van twee Nederlandstalige, voorgeschreven boeken 5% korting. Dit is wettelijk vastgelegd. Op Engelstalige boeken krijg je minimaal 10% korting, we gaan ervan uit dat we een goede lage prijs kunnen aanbieden.
Ja, de korting geldt alleen voor leden van een studievereniging, dat is wettelijk zo vastgelegd. Je kunt ook boeken bestellen zonder lid te zijn in onze winkel, maar dan betaal je de volledige prijs.